משתלות יגור
אודותינו>

אמנת שירות

כללי

אנו, המשתלות  החברות במיצ"ג, שמות את השירות ללקוחותינו בראש סולם העדיפויות שלנו, ומתחייבות לספק את השירותים המפורטים: 

תנאים פיזיים נוחים

  - דרך גישה נוחה אל המשתלה ובתוכה
- שילוט הכוונה ברור אל המשתלה ובתוכה.
- חנייה נוחה ומסודרת.
- פינת המתנה ללקוחות עם מקומות ישיבה.
- הצללת איזור המכירה.
- שירותים נקיים.
- שבילים ומדרכי דריכה והעמסה המאפשרים תנועה ללא בוץ.
- מים קרים לשתיה – ללא תשלום.
- שילוט וסימון הצמחים ברור וקריא.

שירות אדיב וענייני ללקוח

- בתשובה לפנית לקוח בטלפון – יפתחו עובדי המשתלה בשם המשתלה ויזדהו בשמם.
- עובדי המשתלה הבאים במגע עם לקוחות פרטיים –  ילבשו פריט לבוש (אחד לפחות) הנושא את הלוגו או השם של המשתלה.
- המוכרים במשתלה  יקשיבו תמיד לפניות הלקוח.
- המשתלה תעמוד בלוח הזמנים לאספקה ושירות, כפי שסוכם עם הלקוח.
- ההמתנה של הלקוח בתור לתשלום, לא תעלה על 15 דקות.

מידע מקצועי ואמין ללקוח

- יושם דגש על זיהוי הצמח בשמו תכונות גודל וצורה סופיים ותנאי הגידול המיטביים.
- המחירים ימסרו באופן ברור ומפורט תוך ציון פרטי הגודל וסוג המוצר. מע"מ יגבה כחוק.
- יינתן פירוט של מבצעי מכירה – לידיעת כל לקוח.
- בכל קניה יינתנו ללקוח חשבון מפורט וחשבונית, כחוק.
- לשתילים תוצמד תווית שתכלול לפחות: * שם נכון (עברי / לטיני, או שניהם), * הגודל, עפ"י התקן, * שם המשתלה, * סמל מיצ"ג.
- דפי הסבר ללא תשלום. 

קבלת שירותים נוספים בתשלום

 - שירות הובלה
- יעוץ בתכנון מוקדם.
- יעוץ באתרי הנטיעה (בבתים פרטיים ובגינון ציבורי).
- תדפיסים מקצועיים.
- שתילות ועיצוב מיכלים עפ"י הזמנה.

עזרים טכניים

- עגלות שירות – לצורך איסוף שתילים ומוצרים ע"י הלקוחות.
- אריזות נוחות – קרטונים, שקיות, חוטי קשירה וכו'.
- עטיפות.

 

 שימו לב - חל איסור על הכנסת בעלי חיים בכלל וכלבים בפרט ללא מחסום פה ורצועה לשטח המשתלה. 

אמנת השירות מחייבת משתלה זו